مراحل تبدیل شدن به معامله کننده در فارکس

هرکسی با داشتن مقداری صبر و حوصله و سرمایه می‌تواند معاملات خود را در فارکس انجام دهد و تبدیل به یک معامله کننده شود با این حال ، مهارت و صبر لازم برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق یا سودآور، نیاز به محدود کردن ضرر دارد، بنابراین باید ساختار معاملات سودمند را همراه با ریسک مثبت بشناسید. برای ورود به این بیزنس لازم است تا چند نکته را دنبال کنید. یک ورود شتابزده به معاملات فارکس می‌تواند شما را بسیار سریع به ضرر برساند. بیایید باهم مراحل تبدیل شدن به یک معامله کننده ماهر در فارکس بررسی کنیم

حداقل سرمایه برای ورود به بازار فارکس چقدر است؟

لازم نیست که معامله گران فارکس سرمایه زیادی را در حساب خود قرار دهند تا بتوانند با مارجین معامله کنند. حداقل سرمایه‌ای که یک فرد برای باز کردن حساب به آن نیاز دارد تا معاملات خود را انجام دهد، در بروکر آمارکتس برابر با 100 دلار است. یک پیشنهاد خوب به افرادی که می‌خواهند تازه حساب باز کنند این است که با 100 دلار این کار را انجام دهند تا بتوانند با این موجودی یک مینی اکانت باز کنند، حتی پیشنهاد می‌کنم که این میزان را با 1000 دلار افزایش دهید. این مقدار ممکن است برای مبتدیان کمی زیاد به نظر برسد، ولی این میزان باعث می‌شود که تا حد زیادی از ضررهای احتمالی شما جلوگیری شود.

مسلماً شما تمام مبلغ موجود در حساب خود را تحت ریسک قرار نمی‌دهید، بلکه می‌خواهید بستر بزرگتری داشته باشید تا بالانس‌های کوچک سرمایه شما را تحت تاثیر قرار ندهند.

استفاده از یک حساب دمو

یک حساب دموی فارکس، یک حساب معاملاتی به همراه پول اعتباری است و در انحصار این حساب قرار دارد که به بازار لایو متصل است. به این ترتیب با انجام معاملات فرضی در زمان‌های معاملاتی می‌توانید درباره میزان سود و ضررتان در صورت واقعی بودن معاملات آگاهی پیدا کنید. قبل از خرج کردن یک پنی در دنیای واقعی معاملات، لازم است تا برای انجام معاملات تمرینات و آگاهی لازم را داشته باشید. یک حساب دمو به شما توانایی تمرین معاملات را بدون حس کردن فشار روانی می‌دهد.

قبل از انجام معاملات واقعی چگونه معاملات را در فارکس تمرین کنیم؟

به جز تمرین کردن، ممکن است بخواهید برای بدست آوردن مهارت بیشتر، درباره معاملات فارکس، استراتژی‌های مخصوص به این مبادلات و پیشنهادات مختلف را در این زمینه در کتاب‌ها جستجو کنید و یا آنها را از افراد مطلع و ماهر پرس و جو کنید. به عنوان یک مبادله کننده، به شما پیشنهاد می‌کنم که سبک و ایده‌های خود را در معاملاتتان اجرا کنید، اما در ابتدا، بهتر است با توصیه‌ها و روش‌های حرفه‌ای آشنا شوید. فارکس در روزهای ابتدایی کار، دلهره آور است در نتیجه استفاده از راهنمایی می‌تواند به شما بسیار کمک کند.

چگونه معامله گران در معاملات خود به سود می‌رسند؟

قبل از وارد شدن به دنیای واقعی و انجام معاملات در فارکس، بهتر است در حساب دموی خود معاملات را انجام دهید یا آنها را روی کاغذ پیاده کنید.
این کارها را باید حداقل 3 ماه انجام دهید، البته پیشنهاد من به شما 6 ماه است!

مسلماً رسیدن به سود در معاملات صوری بسیار وسوسه انگیز است و شما را به سمت معاملات در دنیای واقعی هدایت می‌کند اما بدانید که تجربه اندوزی در این راه بسیار موثر و کارآمد خواهد بود، این چیزی است که با گذشت زمان و کار سخت بدست می‌آید.

آیا شما در مسیر درستی از انجام دادن معاملات قرار دارید؟

 بعد از تمرین کردن به مدت چند ماه و برخورداری از آموزش‌های لازم و رسیدن به مقدار سود ثابت، زمان آن رسیده تا معاملات لایو و واقعی خود را در دنیای فارکس آغاز کنید.
کار کردن با پول واقعی کمی متفاوت است، اما اگر از قبل با متدی که گفته شده تمرین کنید و با حساب دموی خود کار کنید می‌توانید موفق شوید.

جمع بندی

فارکس این امکان را به شما می‌دهد تا براساس زمان‌بندی خودتان معاملات را انجام دهید.به علاوه، می‌توانید با سرمایه‌ای کم و با استفاده از تعیین لوریج مورد نظرمعاملات خود را انجام دهید تا در مبادلات خود شاهد انعطاف بیشتری باشید. چگونگی استفاده از این راه‌ها را یاد بگیرید و آنها را به کار ببرید تا موفق شوید.

بالانس شما، مالیات، سرمایه گذاری یا سرویس‌‌ها و راهکارهای سرمایه‌ای را به شما ارائه نمی دهد.

 این اطلاعات بدون در نظر گرفتن اهداف سرمایه گذاری، تحمل ریسک یا شرایط مالی هر سرمایه گذار خاص ارائه می‌شود و ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد. عملکرد گذشته نشانگر نتایج آینده نیست. سرمایه گذاری همیشه همراه با ریسک و ضررهای احتمالی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *